نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید
سرخط خبرها

عارف غلامی از استقلال جدا می‌شود؟| ستاره ایرانی در العربی قطر!

  • کد خبر: ۱۱۵۴۳۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
عارف غلامی از استقلال جدا می‌شود؟| ستاره ایرانی در العربی قطر!
به نظر می رسد نقطه قوت استقلال در فصل گذشته، این فصل از صلابت گذشته دور خواهدبود و کار ساپینتو برای تکرار قهرمانی سخت خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال با فرهاد مجیدی فصل گذشته به لطف صلابت مثال‌زدنی‌اش در خط دفاعی موفق شد جام قهرمانی را بدون اینکه شکست بخورد بالای سر ببرد.

حالا اما این فصل خط دفاعی استقلال وضعیت متفاوتی را تجربه می‌کند. داسیلوا، ستاره برزیلی که پست خداحافظی در اینستاگرامش منتشر کرد، سیاوش یزدانی هم به نظر می‌رسد فعلا فرصتی برای بازگشت به ترکیب استقلال نخواهدداشت و حالاحالاها زمان نیاز دارد تا پس از قبولی در دکتری و کسب رضایت برای جدایی از ملوان، با تمرین به روزهای خوبش بازگردد.

از طرف دیگر حسین مرادمند پس از یک نیم فصل بیرون نشستن، دوباره به استقلال اضافه شده و دانشگر هم راهی سپاهان شده‌است.

از جمع مدافعان فصل قبل فقط روی روزبه چشمی می توان حساب باز کرد که قراردادش را با این تیم تمدید کرده، اما حالا شنیده می شود پیشنهادی اغواکننده، عارف غلامی را به سوی قطر روانه خواهدکرد.

مشخص نیست عارف در سالی که جام جهانی را هم در پیش داریم، قید حضور در استقلال را می‌زند و همبازی مهرداد محمدی در العربی قطر خواهدشد یا نه، اما آنچه مشخص است اینکه ساپینتو برای حفظ استحکام دفاعی استقلال کار سختی در پیش دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->